gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gerechtsdeurwaarder geeft geen stukken over vordering

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op onroerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
breevani



Geregistreerd op: 30 Jul 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 30-07-2013 11:04:50    Onderwerp: Gerechtsdeurwaarder geeft geen stukken over vordering Reageren met citaat

Door een boete van mijn ex is er beslag gelegd op ons huis. Ik heb de gerechtsdeurwaarder gevraagd mij een kopie vonnis en overzicht van het huidige vorderingsbedrag te geven.

Ik kreeg een kopie vonnis waarin stond dat er conservatoir beslag is gelegd, maar geen overzicht van de totale boetesom+kosten. Ik moest maar contact opnemen met mijn ex. Die geeft het niet. Is de gerechtsdeurwaarder niet verplicht mij hier inzicht in te geven? Het huis staat immers op beide namen en daar ligt beslag op dankzij haar boete.

Op het hypothecair bericht dat ik heb aangevraagd staat enkel dat er sprake is van conservatoir beslag, terwijl de gerechtsdeurwaarder beweert dat het is overgegaan in executoriale fase...liegen zij?

Wij zijn al jaren uit elkaar en mijn ex heeft destijds een betalingsregeling afgesproken met de gerechtsdeurwaarder. Om mijn ex evt uit te kopen zal het beslag moeten worden opgeheven.

Wie o wie kan mij hierbij helpen???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 23-09-2013 09:03:30    Onderwerp: Re: Gerechtsdeurwaarder geeft geen stukken over vordering Reageren met citaat

breevani schreef:
Door een boete van mijn ex is er beslag gelegd op ons huis. Ik heb de gerechtsdeurwaarder gevraagd mij een kopie vonnis en overzicht van het huidige vorderingsbedrag te geven.

Ik kreeg een kopie vonnis waarin stond dat er conservatoir beslag is gelegd, maar geen overzicht van de totale boetesom+kosten. Ik moest maar contact opnemen met mijn ex. Die geeft het niet. Is de gerechtsdeurwaarder niet verplicht mij hier inzicht in te geven? Het huis staat immers op beide namen en daar ligt beslag op dankzij haar boete.

Op het hypothecair bericht dat ik heb aangevraagd staat enkel dat er sprake is van conservatoir beslag, terwijl de gerechtsdeurwaarder beweert dat het is overgegaan in executoriale fase...liegen zij?

Wij zijn al jaren uit elkaar en mijn ex heeft destijds een betalingsregeling afgesproken met de gerechtsdeurwaarder. Om mijn ex evt uit te kopen zal het beslag moeten worden opgeheven.

Wie o wie kan mij hierbij helpen???


Er ontbreekt te veel informatie om op jouw uitgebreide vraag te kunnen antwoorden.

Het is aan te raden om met al jouw stukken, die je nu in je bezit hebt, naar een raadsman (al dan niet pro deo) te gaan. Na studie van alle documenten zal deze een advies kunnen verschaffen of desnoods bijkomende stukken opvragen.

Vermoedelijk is er aanvankelijk een bewarend beslag gelegd, hetgeen nu zal zijn omgezet in een uitvoerend beslag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op onroerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum