gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Correct of niet?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dirkie68



Geregistreerd op: 10 Apr 2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 10-04-2013 11:33:48    Onderwerp: Correct of niet? Reageren met citaat

Ik had een vennootschap (een cvoha) met dus onbeperkte en hoofdelijke aansprakelijkheid van de zaakvoerders en aandeelhouders.
Ik kreeg van de btw een boete. Ik betaalde deze niet. Ik had deze vennootschap meer dan 8 jaar en op 1 februari 2013 verkocht ik deze en de publicatie van deze overdracht gebeurde op 22 februari 2013.
Doch op 28 februari 2013 krijg ik zowel op deze vennootschap als op de persoonlijkenaam een uitvoerend beslag op roerende goederen. Ik vertel de deurwaarder dat dit niet correct is en zowel de zetel van de vennootschap als de aandeelhouders en zaakvoerders gewijzigd zijn. Hij heeft daar geen oren naar. Vandaag krijg ik een brief in de bus dat hij vrijdag de goederen komt opladen.
Heeft hij dit recht?
Gezien de hoogdringerigheid graag snel antwoord en feedback.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum