gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

is er een maximale afhandelingstermijn voor een beslag ?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Schuldeiser



Geregistreerd op: 24 Okt 2017
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 24-10-2017 23:02:05    Onderwerp: is er een maximale afhandelingstermijn voor een beslag ? Reageren met citaat

Hallo ,

ik heb net een half uurtje gespendeerd aan het lezen van eerder geplaatste onderwerpen , in de hoop mijn vraag ergens terug te vinden. Helaas ...

Mijn probleem ligt dus aan de andere zijde van het spectrum , ik heb een hoop geld tegoed van iemand die ik als correct had ingeschat , maar die nu een crimineel blijkt .

Het hele verhaal brengen leidt tot niets , dus de korte samenvatting : hij is veroordeeld , maar beweert niet te kunnen betalen .
Ik ken zijn inboedel , daarop beslag leggen is inderdaad gekheid , maar hij rijdt met een wagen die toch een aantal duizenden euro's waard is .

Nu heeft de deurwaarder die ik aanstelde een collega gevraagd dat af te handelen , omdat de schuldenaar te ver weg woont .

Na 3 maanden nog steeds 0,0 resultaat , "hij is nooit ter plaatse" is het excuus , terwijl ik al meermaals de auto als oplossing heb aangeduid !
Is er nu echt geen enkele mogelijkheid om dit binnen een redelijke termijn af te handelen ?

Dit sleept nu al 1,5 jaar aan , ok , de intresten lopen ondertussen , maar ik wil mijn geld echt nu terug , ik heb het zelf nodig !!!

Als ik nu vraag de deurwaarder van zijn taak te ontheffen , en iemand aan te stellen die wel kort op de bal kan spelen ipv excuses door te geven ?

Het kan toch echt niet dat dit blijft aanslepen , ik ben echt niet te spreken over de laksheid van de 2de deurwaarder .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 25-10-2017 09:15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan je dossier steeds terugvragen en overmaken aan een andere gerechtsdeurwaarder. Je kan vervolgens rechtstreeks in contact gaan met de nieuw door jou aangestelde gerechtsdeurwaarder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum