gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

financiele gevolgen dramatisch evenals psychische, sociale..

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tiane



Geregistreerd op: 18 Nov 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 18-11-2016 11:16:38    Onderwerp: financiele gevolgen dramatisch evenals psychische, sociale.. Reageren met citaat

• 2006 heb ik gevraagd om een inkomsten delegatie (ontvangstmachtiging) en die ook in het vonnis van de rechtbank verkregen, Very Happy
daar er reeds een heel bedrag achterstallige alimentatie was
want als we een deurwaarder moeten sturen in Wallonië brengt dat weer onnodige kosten met zich mee.
Ik heb onnoemelijk veel keren gevraagd deze in orde te brengen doch tot op heden is het om een mij onbekende reden nog niet in orde.
Er werd mij tevens gezegd dat met een ontvangstmachtiging eenmaal het vonnis definitief was geen mogelijkheid tot verzet was.

• 2009 grote achterstal van alimentatie er werd beslag gelegd op Mr. zijn loon
o verzet van beslagenen tegen een uitvoerend beslag ..om reden dat bedragen niet volledig verschuldigd zijn volgens TP
[/i]Hierdoor werd alles geblokkeerd
° eind 2011 we zijn aan het onderhandelen bij notaris over de V&V,
* de onbetwistbare posten er nu af bij vereffening verdeling, dat is de opleg die ik wil betalen.
* de intresten heb ik laten vallen !!!
* Klacht familieverlating, beslag ….van de rol laten halen
* binnen een half jaar is de zaak in orde en afgerond werd mij nog gezegd
o In dading notaris overeengekomen dat vanaf nu correct betaald zou worden
….Deze zaak zal toch wel alle hindernissen op haar weg hebben ontmoet die men kan ontmoeten ….
2015 Het laatste vonnis van de vrederechter over het onderhoudsgeld .
Heb vele malen gevraagd de ontvangstmachtiging in orde te maken => NIET dus Evil or Very Mad )
ik snap het niet!
Men laat het maar aanslepen, en er wordt mij van alles wijs gemaakt.
Als de ontvangstmachtiging in orde gebracht werd => kon al het onderstaan toch niet meer plaats vinden, of vergis ik me daarin?

o 09/2015 Het vonnis vrederechter werd na heel lang aandringen van mezelf nu pas betekend
Er werd geen beroep aangetekend
Opnieuw wordt er achterstal opgebouwd, en nog steeds wordt de ontvangstmachtiging NIET in orde gebracht om een ongekende reden.
De ontvangstmachtiging in vorig vonnis "eerste aanleg" is dat nog bruikbaar?
o 3/2016 Loonbeslag (door andere deurwaarder dan voorheen)
 Zelf verschillende provisies aan deurwaarder moeten betalen
 Alimentatie wordt er weer totaal niet betaald
 april en mei werd er een bedrag betaald, ingehouden door beslag deurwaarder
Het vakantiegeld en eindejaarspremie werd in mei bij tegenpartij gestort
Dus kon het volledige bedrag ingehouden worden, (wat niet gebeurd is)
en ontvangstmachtiging gelegd voor de toekomst ??
o 9/2016 er wordt reeds loonbeslag gelegd bij de tegenpartij, ..... 11/2016 krijg ik na meermaals te hebben gevraagd of het nodige gedaan werd volgende mail

[b]Als we willen beslag leggen, moet ik de procedure die tegenpartij destijds inspande in verzet tegen een beslag dat wij eerder legden afwerken, dat is weer extra werk voor mij. In het Frans.....
(is van 2011 waarover zij spreekt => de tekorten toen werden afgesloten bij vereffening/ verdeling zie bovenstaand en van de rol gehaald)

=> de tekorten nu zijn vanaf 2013 tot heden
=> dit zijn niet betwistbare op heden verschuldigde alimentatie.
[i] Daarvoor kunnen wij nu zonder risico van effectief verzet beslag leggen op het loon van mijnheer
. (werd mij eerder gezegd)
=> Er is een uitvoerbaar vonnis….
Wat heeft het ene met het andere te maken? (Wat voor zin heeft een vonnis anders op deze manier?)
=> zij schrijft zelf in voorgaande dat er reeds loonbeslag gelegd is, en ik heb zoals bovenstaand "reeds een kleine som van deurwaarder ontvangen" dus Question

Ik weet niet of ik juist zit maar volgens mij had het in orde brengen van de ontvangsmachtiging dit laatste allemaal kunnen voorkomen
en wordt ik nutteloos op kosten gejaagd.

Erg dat alles zo lang kan duren !!!!! en dit zo maar toegelaten wordt

dit duurt werkelijk veel te lang
Iemand raad Question Idea
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 23-11-2016 08:51:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Aan de hand van bovenstaande informatie kan onmogelijk een advies geformuleerd worden. Het is aan te raden om jouw dossier te laten doornemen door een raadsman, dan wel een andere raadsman een second opinion te laten formuleren. Deze moeten alle stukken van het dossier kunnen raadplegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tiane



Geregistreerd op: 18 Nov 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 25-11-2016 10:26:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch hartelijk dank voor het antwoord.

Maar er staat geen enkele adv. te springen om zo een dossier over te nemen.

Mijn adv. vraagt nu aan mij het hele dossier te doorploegen en de nodige stukken haar door te sturen.
Wat ik dan ook gedaan heb, beetje een vreemde gang van zaken dat een advocaat de brieven opvraagt aan haar cliënte ivm een procedure niet?doorhaling van de zaak gaat toch van haar uit.
Alle partijen hebben toen papier moeten tekenen, heb veel laten vallen om er vanaf te zijn.
Normaal heeft zij van de Rechtbank toch de bevestiging gekregen dat de zaak effectief is doorgehaald?
Als zij nu spreekt van een vorige hangende beslagzaak lijkt het erop dat het niet is doorgehaald?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum