gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bevel voorafg. aan uitvoerend beslag op onroerende goed.HELP

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op onroerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Berat



Geregistreerd op: 15 Jul 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 15-07-2016 19:31:47    Onderwerp: Bevel voorafg. aan uitvoerend beslag op onroerende goed.HELP Reageren met citaat

Beste FORUM,

Ik heb een brief ontvangen "Bevel voorafgaand aan uitvoerend beslag op onroerende goederen" om een bedrag te betalen van 29.172,72€ binnen de 15 dagen. Hierbij is voor mij onmogelijk om dit bedrag te betalen.

A) Heb ik recht voor een afbetalingsplan met schuiven van 500,00€ tot 1000,00€ per maand?
B) Zo, niet kan ik uitstel van betaling vragen wegens dit een korte termijn is van 15 dagen.

D) Indien mijn onroerende goederen wordt verkocht voor een bedraag van 50.000,00€ wat wordt met de rest van het bedrag gedaan? kreeg ik deze bedrag of niet of wordt mijn onroerende goederen verkoopt voor een bedrag van 29.172,72 €

Ik heb jullie hulp nodig ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Bedankt voor uw tijd en uw feedback op mijn vragen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berat



Geregistreerd op: 15 Jul 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 18-07-2016 16:51:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan iemand mij helpen aub ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 19-07-2016 09:28:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Enkel wanneer de tenuitvoerlegging plaatsvindt krachtens een notariële akte kan de debiteur aan de beslagrechter respijt termijnen vragen. Dit verzoek moet op straffe van verval worden ingediend binnen 15 dagen na betekening van het bevel.

Een verzoek tot het verkrijgen van termijnen van respijt kan niet worden ingewilligd wanneer de uitvoering plaatsvindt krachtens een rechterlijke beslissing.

In dit laatste geval kan de schuldeiser m.a.w. niet verplicht worden een gedeeltelijke betaling te aanvaarden. U zal dienen te onderhandelen.

Het onroerend goed zal openbaar verkocht worden. De bekomen prijs zal verdeeld worden tussen de schuldeisers via een rangregeling opgemaakt door de notaris. Zijn alle schuldeisers betaald en er is een overschot voorhanden, dan zal dit toekomen aan de beslagene.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op onroerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum